Ваш кошик порожній!
Тільки у нас ви можете бути впевнені у високій якості товарів і обслуговування. Вам немає необхідності шукати сервісні центри по всій Україні. Ви просто звертаєтеся в наш магазин. Про все інше ми подбаємо самі.
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти / повернути непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін / повернення товару здійснюється:
♦ якщо він не використовувався;
♦ якщо збережено його товарний вигляд;
♦ якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
♦ якщо збережені розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Чи не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи - необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.